DHL SERVICEPOINT - miesto pre doručenie a odovdzanie balíkov

Čakáte zásielku, ale nebudete doma? Chcete poslať balík, ale nechcete sa viazať na kuriéra, či čakať v dlhej rade pri okienku? Nestrácajte čas a navštívte najbližší DHL ServicePoint.

Čo je DHL ServicePoint?

  • široká sieť prevádzok s výbornou občianskou dostupnosťou

  • miesto, kam si môžete nechať doručiť balík

  • miesto, odkiaľ môžete posielať balíky do zahraničia

parcelshop

Ako si vyzdvihnúť zásielku cez DHL ServicePoint (Parcelshop)?

spôsob prepravy tovaru


Ako odoslať zásielku cez DHL ServicePoint (Parcelshop)?

spôsob prepravy tovaru

Prečo DHL ServicePoint (Parcelshop)?

Často kladené otázky

Čo je to ServicePoint (ParcelShop)?

DHL ServicePoint (ParcelShop) je sieť výdajných a podajných miest pre doručenie balíkov. Táto sieť je určená všetkým, ktorí sa nechcú viazať na určitý čas doručenia. DHL ServicePoint (ParcelShop) pritom môžete navštíviť kedykoľvek v rámci otváracích hodín, a to vrátane víkendov.

Čo robiť, ak mám záujem o doručenie zásielky do ServicePointu (ParcelShopu)?

V nákupnom košíku e-shopu si pre doručenie zvolíte prevádzku DHL ServicePoint (ParcelShop). Pokiaľ vám túto variantu vami vybraný e-shop zatiaľ neponúka, navštívte stránky www.dhlparcel.sk, kde si po vložení čísla zásielky môžete zmeniť miesto doručenia do DHL ServicePointu (ParcelShopu). Radi vám poradíme i na našom zákazníckom servise 18 345.

Dokedy si môžem zásielku v ServicePointe (ParcelShope) vyzdvihnúť?

Svoj balík si môžete vyzdvihnúť do 7dní od uloženia v DHL ServicePointe (ParcelShope).

Sú ServicePointy (ParcelShopy) otvorené aj cez víkendy?

Všetky ServicePointy (ParcelShopy) majú stálu pracovnú dobu počas celého týždňa, pričom väčšina pobočiek má aj víkendovú prevádzku.

Čo všetko potrebujem na to, aby mi bol balík z ParcelShopu vydaný?

Balík vám vydáme po overení údajov z preukazu totožnosti zhodnými s údajmi na balíku.

Môžem v ServicePointe (ParcelShope) platiť aj platobnou kartou?

DHL ServicePonty (ParcelShopy) nie sú na rozdiel od vodičov vybavené platobnými terminálmi DHL, preto dobierku nie je možné uhradiť platobnou kartou.

Môžem si priamo v ServicePointe (ParcelShope) skontrolovať obsah zásielky?

Zákazník v ServicePointe (ParcelShope) môže skontrolovať obsah zásielky, ale až po podpise prevzatia zásielky, v prípade dobierky až po jej zaplatení. Ak je po otvorení zásielky jej obsah poškodený, ServicePoint (ParcelShop) – partner figuruje ako svedok a reklamáciu následne rieši DHL Parcel.

Dajú sa cez ServicePoint (ParcelShop) zásielky aj odosielať?

Áno, DHL ServicePoint (ParcelShop) je tiež miesto, odkiaľ si môžete svoj balík poslať do zahraničia. DHL ServicePoint (ParcelShop) teda môže využiť k odoslaniu svojho balíka ktokoľvek, nezávisle na tom, či máte s nami uzavretú zmluvu. Stačí vyplniť objednávkový formulár, zaplatiť za prepravu, vytlačiť etiketu a priniesť zásielku do vybraného ServicePointu.

Aké zásielky môže ServicePoint (ParcelShop) preberať?

V ServicePointoch (ParcelShopoch) je možné preberať iba tie zásielky, ktorých najdlhšia strana neprekračuje 1 m, súčet obvodu zásielky a jej dĺžky nie je väčší ako 3 m, hmotnosť zásielky vrátane obalu neprekračuje 31,5 kg a hodnota jednej zásielky nie je vyššia ako 2500 eur bez DPH. Zásielka musí byť zároveň zabalená do pravidelného tvaru (tvaru balíka) a obal musí byť neporušený a uzatvorený minimálne lepiacou páskou.

Ako ponúknuť službu doručenia do ServicePointu (ParcelShopu) vo vlastnom e-shope?

Jednoducho vložíte text s ponukou doručenia do DHL ServicePointu (ParcelShopu) a odkaz na naše webové stránky, kde si príjemca pohodlne vyberie požadované miesto doručenia. Podrobný návod pre váš web sme pripravili na našich stránkach www.dhlparcel.sk. Možnosť presmerovať zásielku do ParcelShopu má takisto príjemca prostredníctvom zákazníckeho servisu DHL Parcel Slovensko na tel. č. 18 345.

Kalkulačka cien DHL Parcel



Cena dopravy: 0,00 € (0,00 € bez DPH)