Vianočné doručovanie a prevádzka v DHL Parcel počas decembra


Vianoce už klopú na dvere a s nimi aj čas intenzívneho objednávania a doručovania balíkov. Iste si kladiete otázky: Do akého dátumu treba poslať balík pre jeho doručenie do 23.12.2019? Ako bude fungovať preprava v DHL Parcel počas decembra?

Vianočné doručovanie a prevádzka v DHL Parcel počas decembra

Pre doručenie objednaného tovaru do 23.12.2019, odporúčame balíky odovzdať k preprave v nasledujúcich termínoch:

  • najneskôr do 18.decembra 2019 pre doručenie na území Slovenska a Čiech
  • najneskôr do 12. decembra 2019 pre doručenie do ostaných krajín EÚ

V prípade objednávok v e-shopoch, odporúčame zrealizovať objednávky:

  • najneskôr do 17. decembra 2019 pre doručenie na území Slovenska a Čiech
  • najneskôr do 11. decembra 2019 pre doručenie do ostaných krajín EÚ

Pre doručenie vianočných balíkov môžete využiť naše výdajné prevádzky DHL ServicePoint (Parcelshop), ktorých máme takmer 500 po celom Slovensku a  vyzdvihnúť si ich môžete hocikedy počas otváracích hodín prevádzky. Zistiť viac. 

 

Na záver roka 2019 budeme zvážať a doručovať balíky nasledovne: 

01.12. - 23.12.2019          štandardná prevádzka, posledné zvozy zásielok 23.12.2019

24.12. - 26.12.2019          štátne sviatky, bez prevádzky

27.12.2019                         prevádzka bez zvozov, štandardné doručovanie

30.12.2019                         prevádzka bez zvozov, štandardné doručovanie

31.12.2019                         bez prevádzky

 

Zákaznícky servis bude pre vás dostupný nasledovne:

01.12. - 23.12.2019           štandardná prevádzka zákazníckeho servisu (PO - PIA 08:00 - 18:00)

24.12. - 26.12.2019           štátne sviatky - bez prevádzky

27.12. - 30.12.2019           štandardná prevádzka zákazníckeho servisu (PIA, PO 08:00 - 18:00)

31.12.2019                          bez prevádzky

1.1.2020                              štátny sviatok

do 17.1.2020                       upravená prevádzka zákazníckeho servisu (PO - PIA 08:00 - 16:00)

 


Aj napriek všetkým našim dostupným opatreniam, môže operatívne dochádzať k riadenému oneskoreniu zásielok o 1-2 dni alebo k zvýšeniu odovzdávania zásielok na našu rozsiahlu sieť ServicePointov (ParcelShopov).

Naša spoločnosť spraví maximum preto, aby sme všetkým zákazníkom doručili zásielky včas. 

Publikované dňa 3.12.2019