Čo s nevhodnými vianočnými darčekmi? Ponúkame riešenie


Nevhodné alebo nežiaduce darčeky sú častokrát neoddeliteľnou súčasťou Vianoc. Možno aj vy stojíte pred otázkou, čo robiť s takými darčekmi? Ako vyriešiť takúto situáciu? Spoločnosť DHL Parcel Slovensko ponúka hneď niekoľko možností.

Čo s nevhodnými vianočnými darčekmi? Ponúkame riešenie

Najkrajšie sviatky roku sú za nami, ale obsah vianočných darčekov nám zostáva ako milá spomienka na  pokojné chvíle strávené s blízkymi. Čo však robiť, ak ste si pod stromčekom rozbalili darček, ktorý vám  nevyhovuje alebo zistíte, že potrebujete inú veľkosť oblečenia alebo obuvi? Pokiaľ chcete takýto darček vrátiť naspäť e-shopu, z ktorého ste si ho objednali, jednou z možností je odoslať ho cez DHL ParcelShop a to bez dlhých radov a bez čakania pri podacom okienku. „Aktuálne máme viac ako 850 partnerských prevádzok DHL ParcelShopov po celom území Slovenska, pričom väčšina z nich má výhodné otváracie hodiny a sú otvorené aj cez víkendy“, vysvetľuje Andrej Hozlár,  výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko.

Ďalšou možnosťou ako môžete vrátiť tovar naspäť, je využitím služby Zvoz za hotovosť. Táto služba je určená pre tých zákazníkov, ktorí preferujú posielanie balíkov z pohodlia domova, či z práce. Kuriér príde vyzdvihnúť vami pripravenú zásielku na miesto, ktoré si vy určíte. Pritom nemusíte mať s nami uzavretú zmluvu, sumu za prepravu uhradíte v hotovosti pri odovzdávaní zásielky. Kuriéra si jednoducho objednáte cez online objednávkový formulár na www.balikovapreprava.sk,“ odporúča Andrej Hozlár. „Alebo sa môžete obrátiť na naše zákaznícke centrum, či už poslaním e-mailu na infoSK@dhl.com alebo volať na linku 18 345, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 7 do 20 hodiny a v sobotu od  8 do 16 hodiny.“

Čo však v prípade, že ste si objednali vianočný darček zo zahraničia a chcete ho vrátiť? Obávate sa, že za prepravu zaplatíte horibilnú sumu? Nemusíte. DHL Parcel Slovensko ponúka do konca januára akciu s názvom Rýchla preprava za štedrú cenu. Stačí si vybrať preferovaný spôsob prepravy. Akcia sa vzťahuje na balíky odovzdané kuriérovi, podané na depách DHL Parcel alebo odoslané cez DHL ParcelShop.

Nie je vylúčené, že ste si niečo objednali zo zahraničia a očakávaný balíček vám doteraz neprišiel. Pokiaľ ste rozhodnutí, že jeho obsah už nevyužijete a  typ produktu to umožňuje, môžete zmeniť dispozície k jeho doručeniu na webových stránkach www.dhlbalik.sk. Nemusíte zaujímať žiadne pasívne postoje, nezdvíhať od kuriéra telefóny alebo ho dokonca nechať stáť pred zavretými vašimi dverami. „Nedoručená zásielka je po dvoch pokusoch o doručenie štandardne uskladnená na depe a po 10 dňoch od jej vstupu do systému ju vraciame späť k odosielateľovi,“ hovorí výkonný riaditeľ. „Zo strany DHL Parcel sú všetky záväzky plnené najlepšie ako je to možné. V prípade, že zásielku nechcete prevziať, stačí nás len o tejto skutočnosti informovať.“

Publikované dňa 9.1.2018