Deň zvozu
Po prevzatí zásielky do rúk DHL dostane príjemca e-mail, ktorý obsahuje:
-
Informáciu o odosielateľovi a príjemcovi
-
Odkaz na sledovanie pohybu zásielky
-
Údaj o výške dobierky vrátane informácie o možnosti platby kartou, ak je zásielka na dobierku
-
Možnosť voľby večerného doručenia vo vybraných lokalitách
-
Možnosť voľby doručenia do siete DHL ServicePoint (ParcelShop)
Deň rozvozu
-
Vodič kontaktuje príjemcu prostredníctvom telefonického hovoru alebo SMS s informáciou o čase doručenia v rozmedzí dvoch hodín
-
V prípade voľby doručenia na prevádzku DHL ServicePointu (ParcelShop) je ihneď po doručení zásielky na prevádzku príjemcovi odoslaná SMS
Ak sa nám nepodarí zásielku odoslať
-
O nevydarenom pokuse o doručenie je príjemca ihneď informovaný e-mailom
-
Možnosť zmeny doručovacích dispozícií (adresa, dátum doručenia, osoba príjemcu a pod.)
Druhý pokus o doručenie
-
Pred druhým pokusom o doručenie zásielky odosielame príjemcovi SMS. Na webe môže následne zmeniť dispozície (príjemca, adresa, dátum)
-
Príjemca je pred druhým pokusom o doručenie navyše telefonicky kontaktovaný vodičom
-
Ak sa nám nepodarí zásielku doručiť ani na druhýkrát, príjemcovi ihneď odosielame
e-mail s touto informáciou a výzvou kontaktovať príslušné depo