Sprievodca komunikáciou
s príjemcom

Ako prebieha komunikácia DHL Parcel s príjemcom zásielky v deň zvozu alebo počas dňa rozvozu? Čo v prípade, ak sa nám nepodarí zásielku doručiť na prvý pokus? Dozviete sa v našom Sprievodcovi komunikáciou
s príjemcom.

Sprievodca komunikáciou <br> s príjemcom

Deň zvozu

Po prevzatí zásielky do rúk DHL dostane príjemca e-mail, ktorý obsahuje:

  • Informáciu o odosielateľovi a príjemcovi

  • Odkaz na sledovanie pohybu zásielky

  • Údaj o výške dobierky vrátane informácie o možnosti platby kartou, ak je zásielka na dobierku

  • Možnosť voľby večerného doručenia vo vybraných lokalitách

  • Možnosť voľby doručenia do siete DHL ServicePoint (ParcelShop)

Deň rozvozu

  • Vodič kontaktuje príjemcu prostredníctvom telefonického hovoru alebo SMS s informáciou o čase doručenia v rozmedzí dvoch hodín

  • V prípade voľby doručenia na prevádzku DHL ServicePointu (ParcelShop) je ihneď po doručení zásielky na prevádzku príjemcovi odoslaná SMS

Ak sa nám nepodarí zásielku odoslať

  • O nevydarenom pokuse o doručenie je príjemca ihneď informovaný e-mailom

  • Možnosť zmeny doručovacích dispozícií (adresa, dátum doručenia, osoba príjemcu a pod.)

Druhý pokus o doručenie

  • Pred druhým pokusom o doručenie zásielky odosielame príjemcovi SMS. Na webe môže následne zmeniť dispozície (príjemca, adresa, dátum)

  • Príjemca je pred druhým pokusom o doručenie navyše telefonicky kontaktovaný vodičom

  • Ak sa nám nepodarí zásielku doručiť ani na druhýkrát, príjemcovi ihneď odosielame
    e-mail s touto informáciou a výzvou kontaktovať príslušné depo