Sprievodca komunikáciou
s pr├şjemcom

Ako prebieha komunikácia DHL Parcel s príjemcom zásielky v de┼ł zvozu alebo po─Źas d┼ła rozvozu? ─îo v prípade, ak sa nám nepodarí zásielku doru─Źi┼ą na prvý pokus? Dozviete sa v našom Sprievodcovi komunikáciou
s príjemcom.

Sprievodca komunik├íciou <br> s pr├şjemcom

De┼ł zvozu

Po prevzatí zásielky do rúk DHL dostane príjemca e-mail, ktorý obsahuje:

  • Informáciu o odosielate─żovi a príjemcovi

  • Odkaz na sledovanie pohybu zásielky

  • Údaj o výške dobierky vrátane informácie o mo┼żnosti platby kartou, ak je zásielka na dobierku

  • Mo┼żnos┼ą vo─żby ve─Źerného doru─Źenia vo vybraných lokalitách

  • Mo┼żnos┼ą vo─żby doru─Źenia do siete DHL ParcelShop

De┼ł rozvozu

  • Vodi─Ź kontaktuje príjemcu prostredníctvom telefonického hovoru alebo SMS s informáciou o ─Źase doru─Źenia v rozmedzí dvoch hodín

  • V prípade vo─żby doru─Źenia na prevádzkare┼ł DHL ParcelShop je ihne─Ć po doru─Źení zásielky na prevádzkare┼ł príjemcovi odoslaná SMS

Ak sa nám nepodarí zásielku odosla┼ą

  • O nevydarenom pokuse o doru─Źenie je príjemca ihne─Ć informovaný e-mailom

  • Mo┼żnos┼ą zmeny doru─Źovacích dispozícií (adresa, dátum doru─Źenia, osoba príjemcu a pod.)

Druhý pokus o doru─Źenie

  • Pred druhým pokusom o doru─Źenie zásielky odosielame príjemcovi SMS. Na webe mô┼że následne zmeni┼ą dispozície (príjemca, adresa, dátum)

  • Príjemca je pred druhým pokusom o doru─Źenie navyše telefonicky kontaktovaný vodi─Źom

  • Ak sa nám nepodarí zásielku doru─Źi┼ą ani na druhýkrát, príjemcovi ihne─Ć odosielame
    e-mail s touto informáciou a výzvou kontaktova┼ą príslušné depo