Zvoz za hotové | Balikovapreprava.sk


BALÍK PRE TEBA

Potrebujete poslať balík v rámci Slovenska alebo do Európy? A nechcete sa zmluvne viazať? So službou Balík pre teba môžete poslať svoj balík jednoducho a rýchlo už od 3,49€!

BALÍK PRE TEBA

Ako môžete poslať svoj balík

  • Poslať balík kuriérom - kuriér vyzdvihne váš balík na mieste, ktoré si určíte
  • Poslať balík cez ServicePoint – máme viac ako 850 prevádzok DHL ServicePoint po celom Slovensku
  • Poslať balík cez depo -  balík môžete odovzdať na akomkoľvek depe DHL Parcel Slovensko

Vyberte si spôsob platby:

  • PLATBA ONLINE – objednajte si prepravu cez objednávkový formulár  a zaplaťte online. Nalepte etiketu na balík a odovzdajte ho objednanému kuriérovi, alebo v DHL ServicePointe, či depe.
  • HOTOVOSŤ– pošlite balík cez vybraný Servicepoint alebo depo a zaplaťte za prepravu v hotovosti. V hotovosti môžete prepravu uhradiť aj kuriérovi pri objednaní prepravy online, stačí si zvoliť platbu v hotovosti.

3 kroky k správnemu odoslaniu balíka online

1. Pripraviť a objednať

  • Zabaľte zásielku do vhodného prepravného obalu. TU vám poradíme ako správne zabaliť svoj balík.
  • V objednávkovom formulári vyplňte potrebné údaje, zadajte preferovaný spôsob prepravy a platby.

  2. Zaplatiť a vytlačiť

  • Zaplaťte za prepravu online alebo v hotovosti kuriérovi pri odovzdaní balíka.
  • Pri platbe kartou online obdržíte na Vami zadaný email prepravný štítok s adresami odosielateľa a príjemcu, vytlačte ho a nalepte ho na balík.

 3. Odovzdať a poslať

  • Odovzdajte balík kuriérovi alebo na najbližšom ServicePointe či depe. A je to!

Kritéria pre distribúciu balíkov

  • Prepravujeme zásielky výlučne v tvare balíka s hmotnosťou do 31,5kg vrátane obalu
  • Maximálny rozmer zásielky je 100x50x50cm
  • Zásielka musí byť manipulovateľná jednou osobou
  • Pneumatiky bez diskov s max. rozmerom 17" je možné prepravovať zabalené po dvoch kusoch v jednej zásielke; pneumatiky bez diskov s rozmerom  nad 18" sa môžu prepravovať len samostnatne po jednom kuse. Pneumatiky s diskami s max. rozmerom 17" je možné prepravovať len samostatne po jednom kuse. Aj pri pneumatikách je potrebné dodržať romzerové obmedzenie 100 x 50 x 50 cm, t.z. obvod max. 300cm a váha max. 31,5kg
  • V prípade nesplnenia stanovených kritérií má kuriér alebo ServicePoint oprávnenie zásielku neprevziať, prípadne po kontrole v konkrétnom depe vrátiť objednávateľovi

Obmedzenia služby

  • Zásielky nie je možné posielať na dobierku ani pripoistiť
  • Export zásielok z dôvodu colnej správy nerealizujeme do Švajčiarka ani Nórska
  • Prepravujeme zásielky výlučne v tvare balíka s neporušeným obalom uzavretým min. lepiacou páskou a musia byť manipulovateľné jednou osobou. Vrecia, vaky, sudy, kanistre nespĺňajú túto podmienku.
  • Nezabalené zásielky, nadmerné zásielky, zväzky balíkov spojené do 1 kusu nemožno odovzdať k preprave

Doplňujúce informácie

  • Po vyplnení objednávkového formulára Vám emailom pošleme potvrdenie o akceptovaní objednávky s rekapituláciou Vami zadaných informácií. Cena, ktorú uvidíte ihneď po vyplnení formulára, je konečná (vrátane všetkých poplatkov a DPH). Pri platbe kartou online bude súčasťou emailu aj prepravný štítok s číslom zásielky vo formáte pdf, ktorý je potrebné vytlačiť a na balík nalepiť.
  • V prípade, že si zvolíte odovzdať balík kuriérovi, kuriér prevezme váš balík na Vami vybranom mieste  spravidla nasledujúci pracovný deň medzi 8:00 - 18:00. Presný termín vyzdvihnutia nie je možné určiť.
  • Ak si pre odovzdanie balíka zvolíte najbližší ServicePoint alebo naše depo, je potrebné váš balík prinieť na dané miesto s nalepenou etiketou a to do 15 pracovných dní. Po uplynutí tejto doby končí platnosť etikety a zásielka bude zo systému automaticky vymazaná.
  • Zásielku vyzdvihnutú kuriérom obvykle doručíme príjemcovi nasledujúci deň po prevzatí v čase od 8:00 do 18:00 hod. (okrem nedele a štátnych sviatkov) - platí pre vnútroštátnu prepravu.
  • Čas doručenia nie je možné ovplyvniť, preto zvoľte adresu, na ktorej sa príjemca bude v danom čase nachádzať. Nezabudnite uviesť telefónne číslo príjemcu
  • Príjemca bude ráno v deň doručovania informovaný SMS správou o tom, že mu budeme doručovať zásielku s približným dvojhodinovým intervalom doručenia. Preto je dôležité, aby ste zadali správne mobilné telefónne číslo príjemcu.

V prípade, že preprava vášho balíka sa nezrealizovala, využite formulár Žiadosť o vrátenie prepravného